x

"Maretia unei natiuni si progresul ei moral pot fi judecate prin felul cum isi trateaza animalele"-Mahatma Gandhi



vineri, 20 august 2010

R.I.P Kitty, pisicuta independenta si cu personalitate

Mama lui Kitty, o pisica vagaboanda, fatase in garajul vecinilor 4 puiuti. Fiindca avea nevoie de mancare sa poata hrani puii se cam lipise de noi si o hraneam zilnic. Intr-o zi vecinii, "amabili" au gasit si doi puiuti ai altei pisici in podul casei si i-au lasat jos intr-o cutie. I-am luat si i-am dus la pisica, care desi avea 4 i-a adoptat si pe aceia, care erau si mult mai mici decat ai ei. I-am hranit vreo saptamana pe toti si dupa aceea aceeasi vecini amabili au luat toti puii si i-au inchis intr-o cutie cica sa-i duca la tara, i-au lasat o zi acolo si au incuiat garajul cu lacat, astfel nu am putut sa-i mai ajut..
Cu o zi-doua inainte de pasti au luat cutia si au spus ca-i duc la tara, dar ca unul dintre puiii mai mari a ramas in garaj pentru ca zgarie si musca si nu l-au putut prinde. Am prins eu puiul dar nu au vrut sub nici o forma sa deschida cutia sa-l pun si pe asta cu fratii lui. Nu mi-au spus totusi ca e si pisica acolo, de fapt de aia nici nu m-au lasat sa deschid cutia, ci ca pisica e plecata. Ma miram eu sa-i lase, mai ales ca nu pleca de langa ei de obicei. Eu am ramas cu puiul, care era femela, in brate, cica sa astept mama sa vina la el...L-am lasat eu intr-un transporter afara, sa vina pisica dar pisica ia-o de unde nu-i....Doar celalalta care-si pierduse si ea puii din pod statea si pazea transporterul si incerca sa calmeze pisicuta. Pana la urma am luat-o in casa si la noi a ramas, desi mai avem doua pisici si 2 caini. Dupa vreo doua zile am intrebat vecinul ce fac matza si puii si desteptul nu s-au prins si s-au dat de gol, ca cica sunt bine toti.
Asta e, pisicuta era salbatica, musca si zgaria si nu prea ii placea prezenta noastra, lucru de inteles, daca ne gandim ca in cele doua luni de viata ea si-a vazut doar mama si fratii. Pana la urma s-a obisnuit cu noi, dupa lungi tratative, a invatat foarte repede sa faca la nisip, fiindca a vazut-o pe Lola, pisica noastra mai mare facand.
S-a imprietenit cu Tao, catelul nostru si pot sa jur ca pe el l-a iubit cel mai mult dintra toti. Lola nu prea se juca cu ea, fiindca avea 7 ani, nu mai avea chef de joaca cu un pui de doua luni, Lucky motanul o cam batea daca o prindea in calea lui, iar Feti o ignora total. Cu Tao se juca, sarea in capul lui, se freca de el si alerga dupa el...
Si uite asa au trecut un an jumate, Kitty nu a fost niciodata genul de pisica alintata, sa stea la mangaiat sau altele de genul. Daca nu vroia nici in brate nu puteai sa o iei, ca fugea. Avea o personalitate puternica, daca nu-i convenea sa o mangai, tot timpul ma musca de mana, mai in gluma mai in serios.
Toata lumea o iubea pentru ca era haioasa, prindea fluturi, toata noaptea alerga prin curte dupa broaste, pasarele sau alte chestii.
Vorbea cu noi din cand in cand,avea un anumit stil, nu mieuna, ii placea o anumita melodie de la telefon, o melodie cu Fluturasul , din albumul cutiuta muzicala.
Oriunde era, aparea cand suna telefonul dimineata sa asculte melodia. In ziua cand am dus-o la sterilizat a fost foarte, foarte vorbareata, si alintata ca niciodata, de aceea am si filmat-o cu telefonul mobil. Inregistrarea nu e foarte buna dar e singura pe care o am. De un timp, desi aveau castronul plin cu granule, Ciufi (alta pisica vagaboanda pe care am luat-o dar mare) si Kitty asteptau sa le dau portia de granule in fata lor, ca un fel de tratatie speciala. Cumparam granule scumpe ca dimineata fetele sa pape. Dar ieri dimineata Kitty nu a venit cand am scos granulele desi am strigat-o. Kitty s-a plictisit in curte sau in casa si a vrut sa vada ce e dincolo de gard si a fost lovita de o masina undeva intre ora 5, cand a plecat sotul la munca si 7, cand am strigat-o eu.. Am gasit-o dupa-masa pe trotuar in fata casei vecine, mai sus de noi. Dimineata nu am vazut-o pentru ca eu plecam in directia opusa la servici. Nu pot sa spun cat de goala pare casa, desi sunt 6 animale in ea, fara pozitiile ei ciudate la dormit sau macar o muscatura de mana cu care incercam sa o mangai....sau cu joaca ei cu Tao, sau cu Charlie care o fugarea ca sa se imprieteneasca cu ea si ea ii dadea peste bot, ea era haioasa casei, care ne distra pe toti. Odihneste-te in pace, draga noastra zapacita...




Kitty in curte in 15 iunie 2010, impreuna cu Tao si Feti


Daca ea statea comod de ce ne-am impotrivi?


Mai multe poze mai jos:
















5 comentarii:

Anonim spunea...

Imi pare foarte foarte rau...Si noi am ajuns la pisica cu numarul 16 in decursul a 11 ani.Este ingrozitor de dureros sa vezi cum o mogaldeataza care iti umple viata,nu mai e.Iubim fiecare animalut in parte si cu toate ca mai sunt altii in casa dupa ce unul moare,tot suntem suparati si simtim ca ceva s-a rupt in sufletul nostru.Imi pare foarte rau.

Alina G. spunea...

Eu nu as fi continuat sa adopt daca s-ar fi intamplat la asa de multe. E a doua pisica in 10 ani dar cealalta nu a murit calcata de masina.

Liliana spunea...

salut Alina
eu iti inteleg durere foarte bine!!!sunt o mare iubitoare de animai,in special pisicile.vecina mea gasise o pisica pe strada si ìi cauta cui sa i-o dea spre adopti,eu ma hotarisem imediat...o luasem acasa.pisica era fricoasa si salbatica,cu toata dragostea mea si rabdarea mea am facut-o din primele zile sa ma adore si sa toarca.treceau zilele,mi-a umplut casa cu bucurii si eram ft fericita.Era o pisica super jucausa,nu stiu de unde avea atita energie in ea,ca mai avusem si alte pisici si nu erau intratit de energice,ìi placea sa fie alintata si dezmerdata.am multe sa spun in privinta cum era si ce nazbitii facea,dar nu sunt in stare acum sa scriu ca ma doare totul in mine,din cauza ca acum pe 1 august am gasit-o lovita in strada!!!am aceiasi durere ca si tine,fiindca sunt ca si tine Alina.Pisica se chema Mosica si avea doar 4 luni.O hraneam sanatos ca ma gandeam ca o pisica ar putea trai pana la 30 de ani.

Liliana spunea...

...scuze,am gresit dat pisica mea a fost lovita pe 1 septembrie

Panalu spunea...

Salve Aveți un suflet mare,dacă iubiți animalele.Rețineți oameni trădează ,animalele NICIODATĂ cu respect Panalu